CementSnubbeN Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 ska jag köpa xbox? jag tycker att det verkar bättre en ps2 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Xbox är en mycket bra konsoll med bra grafik och många bra sport/racing spel och det kostar bara några hundra kroner. Jag tycker att du ska köpa det i alla fall. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 ja det ska du!!!!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ulle36 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 jag tycker det är en bra tanke DU SKA KÖPA :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy2 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 jag tycker att du ska köpa det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Det finns beganade Xbox att køpa før 999kr. Fast då har du ingen garanti om det går sønder. Så man får ta lite risker. Ær i Danmark och skriver så det blir danska ø. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Du kan köpa Xbox mycket billigare. 1000 kronor är lite och ta i, man kan få ett Xbox för 500 kronor ungefär utan några spel. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Du kan köpa Xbox mycket billigare. 1000 kronor är lite och ta i, man kan få ett Xbox för 500 kronor ungefär utan några spel. :) Men då kan det vara mycket dålig kvalite. T.ex att det hackar och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Asså om man jämnför med gamecube så är xbox mycket bättre men jämnfört med PS2 vet jag inte riktigt men jag tycker xbox är bättre. Jag spelar mycket racingspel så jag tycker xbox är bättre. Och om du ska chippa din konsol är xbox lättare än PS2. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 :cool: köp det:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Asså om man jämnför med gamecube så är xbox mycket bättre men jämnfört med PS2 vet jag inte riktigt men jag tycker xbox är bättre. Jag spelar mycket racingspel så jag tycker xbox är bättre. Och om du ska chippa din konsol är xbox lättare än PS2. :) Jämför med Gamecube.Ett Gamecube för 3 år sedan kostade bara 800 Kr medans ett Xbox kostade 2000 kr. Jag köpte ett Xbox för att det är bättre grafik och inte har en massa trista mario spel. Och Gamecube har också minneskort om man tappar bort ett sånt så har man förlorat allt som man har sparat. Så köp Xbox..!!;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Köp XBOX i affären så har du garanti men det blir dyrare än att köpa det begagnat men då har man ingen garanti alls ifall det går sönder. När man köper XBOX i affären så vet man att den inte har skador men om man köper det begagnat så kan XBOXen vara helt förstörd. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg