lithium Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 När man ska spela in i wow så använder jag fraps men jag vet inte HUR man använder den jag har instalerat fraps version 2.7.4 från internet . Kan nån berätta hur man använder den gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Starta fraps, ställ in de innställningar du vill ha, minimera fraps, spela, filma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Starta fraps, ställ in de innställningar du vill ha, minimera fraps, spela, filma! *Testar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Det är en grej som jag inte fattar. När jag trycker på Start Fraps minimized så händer inget! Vi behöver en ordentlig förklarning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (funkade tack bloodrogue) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 1. Starta Fraps. 2. Ställ in de inställningar du vill ha, vilket inkluderar vilken tangent som ska starta inspelningen. 3. Minimera Fraps. 4. Starta spelet. 5. Tryck på den knapp som du valt som inspelningsknapp. De gula siffrorna i kanten på skärmen kommer bli röda medan inspelning pågår. Hoppas nån fattade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg