Hoppa till innehåll

Zelda Ice Cavern

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag är en kille som behöver lite hjälp.

Jag har nämligen kört fasst i Ice Caverns näst sista rum(Silverrupies fasst ingen snurra).

Om någon skulle kunna skriva hur man ska göra vore det supershysst.

Tack på förhand.

Jayz

Skrivet

När du har tagit alla silver rupees öppnas en dörr när du går in där så är det bara att gå framåt hela tiden sen kommer du in i ett rum med massor av snurrande saker och några snömän som man ska döda sen går du upp på is bergen och tar den blå elden i en flaska eller i alla du har.Sen ska du gå tillbaka till rummet med alla silver rupees du ser du en(två är det jag tror det är den vänstra väggen du ska hälla på för på den högra finns det bara en gold skulltula) stor röd vägg häll den blå elden där så kommer du till en ny väg sen kommer du in i ett rum där du ser en kista där får du kartan där inne finns det också gold skulltulas att döda ta lite blå eld innan du går ut ur rummet sen så ser du på kartan dom ställen du inte har varit på gå till det ställe du inte har vart på sen kommer du in i ett rum med massor av is block ta alla silver rupees där inne som kommer en dörr att öppnas då är det bara att fortsätta.Mer kommer jag tyvär inte ihåg men i det sista rummet möter du en varg och från den får du iron boots....hoppas det hjälpte :)

• Skapa ny...