Gäst Enrike Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Skrivet 17 Augusti 2006 Hej! Jag har varvat spelet men undrar :angry: :huh: <_< vad det sista uppdraget heter e ju bara på Sarumansplanatir (tror det stavas så) men längst bort ått höger fins en anan grej vad e det. det står klara Domedagsklyftan med tre karaktärer! vad händer när man gjort det???
Gäst sebaztian Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Skrivet 18 Augusti 2006 den till vänster är ju sarumans palantir den ska man klara domedagsklyrtan men den till höger( är också sarumans palantir men svårare) måste man vara lvl 10 med minst 3 gubbar för at komma till är också sarumans palantir men svårare
Gäst Youx Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Skrivet 19 Augusti 2006 fattar ej frågan men har själv klarat det. :cool:
Johkie Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 nejnejnej sebaztian det fins sarumans och SARUONS saorons är svårare och det är därför man måste klara domedagsklyftan
Staejjkarn Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Precis man möter massor av spindlar och mycket större troll tror jag.och som BeAOoogieBoogie sa det heter Saurons Palantir inte Saroumans Palantir.
Gäst sebaztian Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 åh jag körde spelet för typ 3 månaders sen så det var lite svårt att komma i håg
Amaeli Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Yeah sure, hur som hellst, så tror jag att Beaoogieboogie har rätt, men Saurons är ju jättesvår, har suttit fasst i spelet ett flertal gånger.
Gäst Enrike Skrivet 3 September 2006 Rapport Skrivet 3 September 2006 Tack för hjälpen har klarat det stänger Tråden :cool:
Gäst sebaztian Skrivet 4 September 2006 Rapport Skrivet 4 September 2006 jag kunde inte klaradet så jag fick köra det multiplayer för att klara det!
Rekommendera inlägg