Thunder Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Har nu klarat det stället har blivit iväg slängd och är på en ö med båten vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jag har klarat spelet sen kommer ganodorf att ryma från stället så man kan göra vad man vill där sen för då är det ditt :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 vad är mitt om gandorf flyr asså jag fattar inte vad ni menar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Har nu klarat det stället har blivit iväg slängd och är på en ö med båten vad ska jag göra? Du ska ska köpa seglet hos en "same"(lr nåt) sen kan du välja att göra lite vad du vill på Ön lr så går du dirkt tillbaka till båten och åker till Dragoon Rost Island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Vad ska man göra i dragon rost island da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 någon som glömt detta ämne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 du ska möta Medli i en typ grotta och sen få en flaska av henne som du sedan fyller med vatten och häller över en issen bombblomma...sen spränger du stenen nedanför och går in i Dragon roost cavern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Tack har gort det nu =) Vad ska man göra när man klarat att hjälpa henne ut ur fängelset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Vilken henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Har gort klart det nu hur klarar man bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 ta tag i Valoos svans som hänger i taket...gör det 3- 4 ggr..sen är det bara att slå på Gohmas oskyddade öga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Tack vad gör man när man har fått bummorangen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg