hyldran0 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) hej jag börjar närma mig raid lvln (lvl 60) och är lite fundersam om vad jag ska ha för set min kommpis säger stormrage (tier2) och en annan kommpis säger att jag ska ha dreamwalker (tier3) så jag har lite svårt att bestäma mig snälla hjälp mig :unsure: Redigerat 23 Augusti 2006 av hyldran0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Är du med i en MC/Onyxia/BWL/Naxx guild? Om inte så kan du inte få Tier 1, 2 och 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Det är inte bara bli level 60 och "få" alla set. Tier 3 är bäst, men för att överhuvudtaget kunna klara av Naxx måste du typ ha hela tier 2. Mitt råd är att börja i en guild som kör ZG, skaffa lite bra grejer där, appa till en MC/ony/BWL guild och skaffa tier1/2. Det är så jag har gjort o det funkar bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 ZG droppar också grejer som är bra på pvp också. Men hur ska han överhuvudtaget klara Naxxramas? Den är assvår alltså! Omöjligt just nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 ingen har väll hittils rensat naxx va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 (redigerat) Tier? det är väl judgment armor? för paladins! Och hyldran0 är en druid på lvl 51 Redigerat 21 Augusti 2006 av marskatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Judgment är Tier2 för Paladins -_- Leogetz, jag har sett en snubbe ha 7/8tier 3! Inte sett men jag har sett ens profil! Och den sista han behövde var breastplaten och den droppas nog av sista bossen i Naxxramas. Tror sista bossen var Kel Thuzad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Judgement (tier 2) är det absolut snyggaste settet, synd att det finns bättre:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Judgment är Tier2 för Paladins -_- Leogetz, jag har sett en snubbe ha 7/8tier 3! Inte sett men jag har sett ens profil! Och den sista han behövde var breastplaten och den droppas nog av sista bossen i Naxxramas. Tror sista bossen var Kel Thuzad! Tier 3 är 9 delar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Tier 3 är 9 delar mm precis det är en ring med också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Judgment är Tier2 för Paladins -_- Leogetz, jag har sett en snubbe ha 7/8tier 3! Inte sett men jag har sett ens profil! Och den sista han behövde var breastplaten och den droppas nog av sista bossen i Naxxramas. Tror sista bossen var Kel Thuzad! Warriors är väl inte det :S?Ozoon, Mightsettet är coolast ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 cryptstalker e snyggast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg