Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Ja jusste Spiderman 2 har jag ju ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag har: Torino Winter Olympics 2006 Burnout3: Takedown The Chronicles of Narnia, The Lion, The Witch And The Wardrobe 1945 I&II The Arcade Game SSX 3 SSX Tricky The Simpsons: Hit & Run( just nu utbytt mot The Matrix: Path Of Neo Skit också du kom före mig :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jag har ca 200 spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 (redigerat) Jag har: Torino Winter Olympics 2006 Burnout3: Takedown The Chronicles of Narnia, The Lion, The Witch And The Wardrobe 1945 I&II The Arcade Game SSX 3 SSX Tricky The Simpsons: Hit & Run( just nu utbytt mot The Matrix: Path Of Neo Måste du skriva då :huh: Och nu hyar jag bytt tillbaks Matrix så jag har simpsons nu Redigerat 30 Augusti 2006 av Chip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 mina spel: Jak 1-4 Ratchet 1-4 Sly 1-3 Simpsons Hit n Run Simpsons Road Rage Simpsons Skateboarding Spyro 1-3 Spyro: Enter the Dragonfly Spyro: Hero's Tail Spyro Season of Flame Spyro Season of Ice Spyro Fusion Crash Fusion Final Fantasy X Final Fantasy X-2 Mark of Kri Kingdom Hearts 1 Kingdom Hearts: Chain's of Memories Pokemon Ruby Pokemon Sapphire Pokemon Yellow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Pokémon spel finns inte till Playstation 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Gta: San Andreas Sagan Om de Två Tornen XIII (eller något sånt) FIFA 06 FIFA 04 Gran Turismo 3 WRC II Quake Gta 3 Harry Potter Kill And Switch Har nog fler som jag inte kommer ihåg. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Jag har 8 st: Sagan Om Den Tredje Tidsåldern Sagan Om Konungens Återkomst Turok Evolution Medal Of Honor Frontline Prince Of Persia The Sands Of Time Metal Gear Solid 2 Sons Of Liberty F1 2001 Conflict:Desert Storm II Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Nu har jag köpt Prince of persia two trones. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 har runt 14-17 st just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mystico Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Gta san andreas Socom1 socom2 socom3 ffx kingdom hearts gta3 time splitters 2 fifa 2005 fifa 2004 Killzone guntlet nått sånt ;) def jam fights for ny spider-man 2 obscure Delta force Med mycket mera ;) orka skriva typ 110spel ;) :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 (redigerat) O herregud vilka spelgalningar det finns! :o 110 spel?? Själv tycker jag 20 är mycket. Redigerat 4 September 2006 av Forsman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg