TheCheater Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Skrivet 21 Augusti 2006 (redigerat) Hej alla fuskare jag heter Eddie och skriver detta för andra gången. Asså jag har aldrigt fått hjälp med detta så kan inte någon hjälpa mig nu. :unsure: Så här ligger det till: Jag har både trackmania sunrise extreme och trackmania nations. Och på www.trackmaniasunrise.com ja osv så har man sätt på ganska många bilder där andra som spelar spelen har gjort sina egna STICKERS/DEKALER. Och så sätter man på dekalerna på bilen och fy vad snygga de blir. Någon som vet hur man gör? :huh: Kom igen alla fuskare hjälp mig den här gången :) PLEASE HELP ME :( INGEN SOM VET :( Snälla :( :( Redigerat 20 Augusti 2006 av eddiejansson8 Citera
Gäst 48893 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) Har inte Sunrise, men i Nations går du in på "paint", och nånstans där borde du hitta ett ställe där det står "text:". Där kan du skriva in nåt, trycka på enter och klistra fast på bilen. Ifall du andra sorts dekaler så måste du göra bilden på nåt sätt och spara den som en .dds-fil med namnet "icon och en .tga-fil med namnet "sticker" i följande mapp: Där du har installerat spelet\TrackMania Nations ESWC\GameData\Painter\Stickers\Mappen till dekalen. Inte säker på om det funkar, det var jag som kom på det. Ska testa. EDIT: Det funkade inte. Ska se om jag kan hitta nån sorts guide. EDIT 2: Här finns en guide på engelska. I stort sätt samma sak. http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=2141 Redigerat 22 Augusti 2006 av 48893 Citera
TheCheater Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Oktober 2006 Går fortfarande inte <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.