Snookis Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Någon som spelar på deathwing?jag är lvl 10 och skulle uppskatta om någon ville spela me mej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) Jag spelar där. Är lvl 42 hunter men tyvärr gick gamecardet ut nyss, ska skaffa nytt inom en vecka. Jag är alliance. Redigerat 20 Augusti 2006 av Flexmeister Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) Jag spelar där. Är lvl 42 hunter men tyvärr gick gamecardet ut nyss, ska skaffa nytt inom en vecka. Jag är alliance. Jag med! :) lvl 15 gnome warlock!vad heter du? Redigerat 20 Augusti 2006 av Cold_fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 som sagt, har inget gamecard men fixar det snart. Heter Fronda, Dwarf Hunter. Vad heter du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag spelar där. Är lvl 42 hunter men tyvärr gick gamecardet ut nyss, ska skaffa nytt inom en vecka. Jag är alliance. Öh. Först så säger du. Någon som spelar där. Så svarar någon. Sen så säger du jag med -_-! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag har en gnome mage dära! lvl 16.. :) fast spelar inte på den nå mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag spelar där. Är lvl 42 hunter men tyvärr gick gamecardet ut nyss, ska skaffa nytt inom en vecka. Jag är alliance. Han kanske menade att han också kör på alliance? -_-! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag spelar där. Är lvl 42 hunter men tyvärr gick gamecardet ut nyss, ska skaffa nytt inom en vecka. Jag är alliance. Jaa hur trög får man bli? Han menade naturligtvis att han spela ally -_- haha ne skämta bara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Amen det kändes som om det inte var han som skapa tråden <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Amen det kändes som om det inte var han som skapa tråden <_< jag menade att jag också var ally^^förlåt om det var otydligt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg