Hoppa till innehåll

Grand Theft Auto Vice City

Rekommendera inlägg

kan man fuska och få annan kläder. om nån vet fusket så säg det snälla :)

skriv in STILLLIKEDRESSINGUP då kan man alla gubbar i hela spelet ;)

Jag blev jagad av polisbilar..Men när jag åkte mot stranden och tvärbromsade så åkte ALLA polisbilarna som var efter mig ner i vattnet...LOL garvade ihjäl mig! :lol: :lol:
gorde ungefär samma sak men när jag kom till stranden hadde jag på ett fusk satt bilar kunde köra på vatten sen körde jag ut till havs då for alla polis bilarna ner i vatnet (poliserna är knäppa) :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 år senare...

SKRIVER IST MOTSATSEN TILL ROLIGT!!!! hittar inte fler uppdrag, kan hämta pengar varje dygn i diaz hus, men uppdrags-symbolen e fortfarande kvar. ska den vara kvar lr har spelet buggat?

jag har köpt massa hus och gjort alla uppdrag man kan göra i dem jag köpt.

jag har köpt sunchine autos, glassfabriken, filmstudion, pole position club, malibu club och printing works......vad ska jag göra för att få fler uppdrag? jag kan väll inte ha varvat det, för jag har inte fått upp ngn rullande text att spelet e slut.

menmen, säg ngra av dem sista uppdragen i gta vc så får jag se om jag känner igen dem.

Hjälp!!

Den ikonen betyder bara att det finns pengar där ibland. Ifall du har köpt Malibu Club så ska du göra uppdrag där en stund.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en gång. ni vet. den där lägenheten man från i början. aaaa. jag hade bra vapen på mig och hade 5 stjärnor på mig.

jag gick in i lägenheten. Poliserna kan ju inte komma in ju?! 2 lyckades. lagg asså! hur kom dom in?!?!?!? jag bara päpra på med M4an. efter ett tag! så var det äcklig blod på golvet :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

jag behöver hjälp med fusk !

jag har gta vice city, både ett begagnat och ett helt nytt, men alltså, när jag ska starta så startas det bara upp "normalt" typ gubben pratar med en gammal gubbe och sen börjar spelet och man ska åka runt och göra massa uppdrag.

jag har aldrig kommit särskilt långt på uppdragen...

och hur jag än försöker att skriva in de där koderna när jag spelar så funkar det inte! :(

hur gör man och VART skriver man in koderna, för det är inte så att man bara skriver in koden när man spelar eller?

hjääälp jag blir galen för att aldrig få veta !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...