papyrus_pokemon Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 1.Rock är super på Ice. 2.Ghost har ingen efekt på Normal. 3.Vad har du fått det i från?När du mötte en Aron/Lairon/Aggron eller? [Edit]Medion hann före. 1.ice är super på rock 2.gost har efekt på normal 3.det är det iallafall på mitt spel PS.det är inge fel på mitt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 gohst har ingen efekt på normal och tvärt om du kan kolla på vilken sida du vill och kommer ha fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 men jag har skadat normal med gost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Why?Tack vare Pelipper slog jag ut Elit Four i Emerald. Ljomi:Men du kunde väl ha sagt någonting! Här är en bild som är nytig för dig Bf är mycket svårare än Ef -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 va f*n snackar du om!? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Snooze menar: Battle Frontier är mycket svårare än Elite Ffour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jupp. Tack medion för at du "översatte" =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 1.Rock är super på Ice. 2.Ghost har ingen efekt på Normal. 3.Vad har du fått det i från?När du mötte en Aron/Lairon/Aggron eller? [Edit]Medion hann före. 1. Ice e super på rock 2. nej det går inte. Sabeye e nog ett undantag. Om du prövade Hidden move så e den klassad som ??? 3. Water e inte effektiv mot steel. Den blir det bara och bara om typen du slåss mot e Rock/Steel elr. Ground/Steel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Ice: + Ground Dragon Grass Flying - Steel Fire Water Ice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 1.Rock är super på Ice. 2.Ghost har ingen efekt på Normal. 3.Vad har du fått det i från?När du mötte en Aron/Lairon/Aggron eller? [Edit]Medion hann före. 2.kanske va sableeye jag skadade men vet inte :( 3.kanske va det jag tror det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Det är väldigt många som tror att Water är super-effektivt mot Steel, antagligen för att de har mött en Aggron och sett att en Water-attack är super-effektivt mot den. Men Aggron är både Steel och Rock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Why?Tack vare Pelipper slog jag ut Elit Four i Emerald. Ljomi:Men du kunde väl ha sagt någonting! Här är en bild som är nytig för dig Det bror väll bara på vilken Level man har. Overraild:Det var precis så jag tänkte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg