alexander123 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 jag måste ha ett nyt spel! jag dör av ut tråkning! jag vill ha ett bra action spel som man kan göra något av dessa sakerna. 1. slås eller skuta i slowmotion 2. vara gladiator och slås i arenor 3. kunna hugga av armar o ben o huvuden. 4. ett spel där man är en assasin p.s jag har hitman,shadow of rome.lille brossan ska köpa matrix. vet ni spel på pc e det okså ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 1. Veiwtiful Joe (Tror det stavas så) 2. Ratchet Gladiator 3. Vet inget sådant spel 4. Vet inte något sådant spel heller, men det kommer ett till PS3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jag har spelat matrix ganska mycket, och det är typ väldigt mycket slåss och skjuta i slowmotion kan jag säga. Och Tekken 5: fightingspel e riktigt grymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 KÖP INTE VEIWTIFUL JOE!!! JAG HAR DET OCH DET SUGER!!! DET STÅR ATT DET SKA VA 3-D MEN DET ÄR TYP BARA 2-D!!! MAN KAN BARA GÅ ÅT SIDAN!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Om du vill lemlästa saker så ska du spela God of War ^^ Jättekul att slita undeads på mitten och hugga av benen på kentaurer ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Max Paine anser jag vara 1. på din förfråga lista. :) 4: Splinter Cell ofc eller om du väntar på Ps3 och köper Assassin's Creed så är det nog ännu bättre. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg