splintercell987 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Skrivet 20 Augusti 2006 Ibland när jag är inne på datorn så kommer det upp en blå ruta med vita bokstäver där det står att ett fel uppstod och datorn börjar dumpning av fysiskt minne. Därefter så har saker som jag har gjort förut gått förlorade. Vet ni hur man ska hindra att det händer? eller är det bara jag som har det problemet? :( :huh: :cry: Citera
BronzBlade Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Skrivet 20 Augusti 2006 Det låter som ett virus, du bör nog ringa till support. //Pacman från Bronzblade ™ (dataexpert) Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Skrivet 20 Augusti 2006 exakt vad står det på rutan Citera
splintercell987 Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Augusti 2006 Det kan inte vara virus. Jag har ju ett antivirusprogram och jag har gjort virus-sökning flera gånger om och om det är virus så brukar det stå så på skärmen. Citera
Gäst Tour Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Skrivet 21 Augusti 2006 (redigerat) Om du vill undvika dumpningen av minnet, så kan du ändra inställningarna i kontrollpanelen->system->avancerat->Start-återställ ning. Redigerat 21 Augusti 2006 av Tour Citera
splintercell987 Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Augusti 2006 (redigerat) Vad ska man trycka på sen då? :huh: Redigerat 21 Augusti 2006 av splintercell987 Citera
Gäst DonKeN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Jag har också haft den men jag minns inte hur jag gjorde för att få bort den. Den försvann bara efter att jag börja spela cs. Citera
splintercell987 Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Jag måste ha hjälp. Det är jätteirriterande att datorn låser sig och ändrar skärm så där. Kan du inte ens försöka komma ihåg vad du tryckte på? :unsure: :( Citera
Gäst Tour Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 leta fram den där rutan sen står det en stor knapp med ordet inställningar på klicka på den då kommer det upp lite skit och längst ner står det"skriv felsökninginformation" då finns det 4 st alternativ i den fliken litre dumpning av minne, dumpning av kernel minne,fullständig dumpning av minne samt ingen dumpning av minne välj då alternativ ingen dumpning av minne och klicka sedan ok sen äre bara att köra på :) Citera
splintercell987 Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Augusti 2006 Det blir dumpning ändå :( Det står att en viktig process har avslutats. Citera
Gäst DonKeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Skrivet 25 Augusti 2006 Fråga dem i www.sweclockers.se. Dem är riktigt datorkunniga. Citera
Fuzioner Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Skrivet 25 Augusti 2006 (redigerat) Det kan inte vara virus. Jag har ju ett antivirusprogram och jag har gjort virus-sökning flera gånger om och om det är virus så brukar det stå så på skärmen. Vad har du för anti-virus program? Själv har jag nod32 och det funkar grymt bra :P Redigerat 25 Augusti 2006 av marskatta Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.