Hoppa till innehåll

Hjälp


splintercell987
 Dela

Rekommendera inlägg

Ibland när jag är inne på datorn så kommer det upp en blå ruta med vita bokstäver där det står att ett fel uppstod och datorn börjar dumpning av fysiskt minne. Därefter så har saker som jag har gjort förut gått förlorade. Vet ni hur man ska hindra att det händer? eller är det bara jag som har det problemet? :( :huh: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill undvika dumpningen av minnet, så kan du ändra inställningarna i

kontrollpanelen->system->avancerat->Start-återställ

ning.

Redigerat av Tour
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

leta fram den där rutan sen står det en stor knapp med ordet inställningar på klicka på den då kommer det upp lite skit och längst ner står det"skriv felsökninginformation" då finns det 4 st alternativ i den fliken litre dumpning av minne, dumpning av kernel minne,fullständig dumpning av minne samt ingen dumpning av minne välj då alternativ ingen dumpning av minne och klicka sedan ok sen äre bara att köra på :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan inte vara virus. Jag har ju ett antivirusprogram och jag har gjort virus-sökning flera gånger om och om det är virus så brukar det stå så på skärmen.

 

Vad har du för anti-virus program?

Själv har jag nod32 och det funkar grymt bra :P

Redigerat av marskatta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...