Hoppa till innehåll

Mig Sims Krachar Hela Tiden..


Zozz_94

Rekommendera inlägg

Jag skulle behöva hjälp!..Det är nämligen så att mitt sims spel (alla mina andar spel också). Krachar hela tiden. :blink: (En mer kortare beskrivinig lyder:)När jag öppanr t.ex. då sims 2 så är allt som normalt men sen efetr kanske 12 min så återvänder datan till startmenyn sen så trycker jag på sims 2 igen då öppnas det där det var förut sen dröjer det inte länge förran det avslutas igen detta är ett ganska stort problem. (gäller dels alla andar spelockså) :unsure: Så jag skulle behöva hjälp med att få reda på vad flet e jag har redan kollat igenom alla hårdiskar jaa dels hela datn men jag kan inte fatta vad felet är? :( Detta börjar bli ganska tråkigt för spelet krachar hela tiden så jag skulle bli jätte nöjd med litte hjälp! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad konstigt. Din dator kanske inte uppfyller kraven. Högerklicka på "Den här datorn" och tryck på egenskaper. Längst ner till höger så står det vad du har i datorn.

Du kan också se mer på samma ruta på fliken maskinvara och tryck på enhetshanteraren.

Krav:

Processor: 800 mhz

Os: Windows 98/2000/ME/XP

Minne: 256 mb ramminne

Hårddisk: 3,5 gb

CD/ DVD: 8x hastighet

Grafik: 32 mb

Ljudkort: DirectX

DirectX: Version 9.0

Inmatning: tagentbord, mus

Lycka till! :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det är as-jobbigt när det krachar,för mig gör det typ någon/några gång/gånger på en halvtimme,jag håller på att få/köpa nytt grafik-kort så jag tror att det kommer fixa sig!Jag förastår dig Zozz_94 det är as-jobbigt! ps. tack splintercell987 nu kanske mitt sims(sims2) inte krashar längre sak prova! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...