Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag skulle behöva hjälp!..Det är nämligen så att mitt sims spel (alla mina andar spel också). Krachar hela tiden. :blink: (En mer kortare beskrivinig lyder:)När jag öppanr t.ex. då sims 2 så är allt som normalt men sen efetr kanske 12 min så återvänder datan till startmenyn sen så trycker jag på sims 2 igen då öppnas det där det var förut sen dröjer det inte länge förran det avslutas igen detta är ett ganska stort problem. (gäller dels alla andar spelockså) :unsure: Så jag skulle behöva hjälp med att få reda på vad flet e jag har redan kollat igenom alla hårdiskar jaa dels hela datn men jag kan inte fatta vad felet är? :( Detta börjar bli ganska tråkigt för spelet krachar hela tiden så jag skulle bli jätte nöjd med litte hjälp! :unsure:

Skrivet

Vad konstigt. Din dator kanske inte uppfyller kraven. Högerklicka på "Den här datorn" och tryck på egenskaper. Längst ner till höger så står det vad du har i datorn.

Du kan också se mer på samma ruta på fliken maskinvara och tryck på enhetshanteraren.

Krav:

Processor: 800 mhz

Minne: 256 mb ramminne

Hårddisk: 3,5 gb

CD/ DVD: 8x hastighet

Grafik: 32 mb

Ljudkort: DirectX

DirectX: Version 9.0

Inmatning: tagentbord, mus

Lycka till! :cool:

• 2 veckor senare...
Skrivet

Det är as-jobbigt när det krachar,för mig gör det typ någon/några gång/gånger på en halvtimme,jag håller på att få/köpa nytt grafik-kort så jag tror att det kommer fixa sig!Jag förastår dig Zozz_94 det är as-jobbigt! ps. tack splintercell987 nu kanske mitt sims(sims2) inte krashar längre sak prova! B)

• Skapa ny...