0boy Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 jag tycker att det ska bli lite "spännande" att ha det. på vår skloa har vi det i femman så nu j*vlar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Hear me Brothers and Sisters! Genom de år jag har gått genom min grundskola har jag haft två lektioner inom Sexualkunskap. Och det lärde man sig inte direkt mycket kan jag säga. Första var rättare sagt inget om sex. Mer om hur våra kroppar utvecklades. (Började få skägg på lilleman då om några av er finner detta intressant) och andra gången var att man skulle kunna olika delarna på kvinnan respektive mannens könsorgan & vad f*n kondomen används till. Så nu undrar jag. Vem vill veta mer om sex i skolan? Tycker det saknas som f*n i sveriges utbildning nu mera. Att varje skola skaffar sig en Sexolog istället för en skolsköterska vore väl bra? För vad gör en skolsköterska egentligen? Hon ger er plåster och kanske några huvudvärkstabletter. Sexolog ger mer. :) Så. Nu har jag skrivit klart. Eran tur. Stämmer helt. Alldeles för lite, och mycket är som sagt om våra kroppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Riktiga menar han nog. Men alltså. Vid 10års åldern så borde man få lära sig genast vad Sex är. Orka med föräldrar som inte ens lär deras barn när dem är 13 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Precis, det är ju bättre att få reda på vad sex är första gången när man är 9 år och tycka det är äckligt än att få reda på det när man är 12-13 år och bli äcklad av det då när alla är intresserade av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Precis, det är ju bättre att få reda på vad sex är första gången när man är 9 år och tycka det är äckligt än att få reda på det när man är 12-13 år och bli äcklad av det då när alla är intresserade av det. Jaså? Vid 12-13? Åh f*n. Inte tror jag man blir riktigt pervers vid den åldern. Man blir mer intresserad av flickor ju. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Finns många som är intresserade :evil: Men jag tycker iallafall man borde lära sig vid 10års åldern minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Ni pratar om tio årsåldern. Vid 10 års ålder ska man få lära sig vad sex och samlag är inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Mmm. Jag menar inte hur man gör det. Men vad det är och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 "Vi vill lära oss mer om sex!" "Öhm....D-det är en siffra mellan fem och sju." Hade läst i en Metro att en man hade redan sagt hur man hade samlag till sin 5-åriga son. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 "Vi vill lära oss mer om sex!" "Öhm....D-det är en siffra mellan fem och sju." Hade läst i en Metro att en man hade redan sagt hur man hade samlag till sin 5-åriga son. Då vet ju han det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.