Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 E/R/S/LG/FR kommer det att funka till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 mm gba spelen bara va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 mm trodde ja me :( man kan inte länka med en ds. den är trådlös Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 mm gba spelen bara va? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 ok :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 nu blir det lätt att byta/battla en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 hur kan man tycka om pockemon det är för 9 åringar när jag var nio år så tyckte jag om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 hur kan man tycka om pockemon det är för 9 åringar när jag var nio år så tyckte jag om det men skriv inte här då då det är ju bara onödigt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 det dåöiga är ju att det inte kommit så många nya pkmn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 (redigerat) inte än som man har fått sett ja men det kommer ju massor med nya till spelen! //EDIT: det här var lizem som skrev, den var inloggad på min brorsas... Redigerat 2 September 2006 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 ok jag trodde det bara var do msom visats plus starter evoultionerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 ne det tror jag inte :S nu blir jag lite förvirad men jag tror jag har läst att det ska komma flera nya :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg