Cornificius Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) Lol?Menar du mig? jag menar att det var en lite stor skillnad på platserna på spelen ;) men kan man använda amerikanska spel på europeiska DS:ar alltså som är sålda i svergie Sen så vilket spel kommer ni att köpa jag kommer köpa pearl för att misdreavus utväckling och den här spiral katten och dens feta utväckling finns på pearl (älskar dom :lol: ) sen kan man ju byta till sig Diaruga och murkrows utväckling och skunkarna och sen så brukar ju alla pokemon spel släppas i europa hösten typ och ni vet att parukia är vatten va? Redigerat 30 Oktober 2006 av FireSeagul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 aa men det stod på någon norsk sida (tror jag att det va iaf) att det skulle släppas innan sommaren :S ja det e klart att man vet :D jag ska köpa oxå köpa pearl :D vet inte exakt varför men :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag ska köpa Pearl för jag har en Shiny Mightyena och Mightyena finns inte på Pearl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg