Gäst Janaz Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 vill gärna lära mig ett snyggt trick, Gärna ett som går hem hoss brudarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Lite svårt att lära någon över internet, fråga någon du känner i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Jag kan några, men en bra trollkar avslöjar aldrig sina hemligheter. Prova google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 jag vill impa på brudar jag med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) Guggo gör det inte för brudarna. ;) Han gör det för stålarna! Redigerat 24 Augusti 2006 av Soffan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Yey! nu hittade jag. Korttrick.se, var det första resultatet på google. Titta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Den sidan verkar vara väldigt bra. De har tom filmat personen som gör tricken. :o Väldigt bra sida, ska tipsa mina kompisar om den. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Den sidan verkar vara väldigt bra. De har tom filmat personen som gör tricken. :o Väldigt bra sida, ska tipsa mina kompisar om den. :D Gör det... men det är väl inte bra om du sprider dom till för många, korttrick är lite gjort för att hållas hemligt? inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Men kompisar menar jag de nära kompisarna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Men om ni impa på brudar och kanske kompisen tar den tjejen med sina trixer från dina tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 (redigerat) Här är ett skit kul trick jag lärde mig innan idag :) Du behöver 21 kort. Dela ut korten i tre högar. Börja från vänster och dela till höger. Be personen du gör tricket för att tänka på någon av korten i högarna, be sedan personen peka på vilken av de tre högarna kortet ligger i. Om personen pekar på mitten högen så ska du placera 1:a högen på (överst) mitten högen och tredje högen under. Alltså så ska högen som personon pekar på ligga i mitten av dom andra högarna.Gör detta 3 gånger för personen. Sedan tar du de 21 korten och räknar till det 11:e kortet. och det är personens kort. // Korttrick.se Redigerat 1 September 2006 av Janaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 www.google.se skriv kortspel sen ta första ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.