Gäst DonKeN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 För det första så sprängs inte Prosessorn och för det andra så klockar man bara om man har dom kunskaperna För det andra så kan den överhettas och Processorn kolapsar. Yantra, jag börjar den 24:e! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jag börjar skolan imorron...... Strunt samma, hehe man kan ju klocka skolans datorer man ska bara se till att man inte bli avslöjad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Voice Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 ja bhar klockat min data me 100 mHz....å den blev bara 2 grader varmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 om du ska klocka datorn måste du köpa en ny fläkt/kylare :student: kanske ska testa det på min gamla data Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Voice Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 gör det...har man bara bra kylning så funkar det finfint.... HeatTower med en fläkt rekomendreas....eller vattenkylning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 om du ska klocka datorn måste du köpa en ny fläkt/kylare :student: kanske ska testa det på min gamla data Ne. Du ska köpa en ny fläkt om det kräver det. Om det är för varmt gör du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.