💬
Logga in
Fuska.se

World Of Warcraft Vs Fable 2

22 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Tycker ni att jag ska köpa Fable 2 istället för World of Warcraft?

Jag har alltid velat köpa WoW, men nu när Fable 2 ska släppas vet jag inte vilkat jag ska välja. Så, vad säger ni, Fable 2 eller World of Warcraft?

WOW FTW! Fable2 kommer du tröttna på och wow kommer du inte bli missnöjd på. Testa gratistrailern och se hur det är!

22 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

skaffa inte wow! först bliru asberoende sen så kommer du lira de i flera år och du måste paya 14 dollar i månaden. skaffa fable istället!

Fable då? Paya 500kr och efter2veckor kasta bort det?

Nivå 5 · Fuskare

Fable är kul ett tag, sen klarar man ut det eller tröttnar. Wow räcker länge, och även om man tröttnar så kan man fortsätta igen senare, för det klarar man aldrig ut.

Nivå 5 · Fuskare

Jo, man blir lätt beroende av wow. Men om man inte tänker på d så e wow nog d bästa valet=)

Nivå 3 · Lärling

wow ? >_<

23 Aug 2006
Nivå 5 · Fuskare

Fable 2 är nog skojigare! fast de kan man klara ut då när man har klarat ut de då blir de nog tråkit! så satsa på WoW iställe.. ;) tröttnar man aldrig på! (och går inte å klara ut)

Nivå 2 · Novis

Men wow om du börjar kan du ju spela hur mkt du vill tills game cardet tar slut för du kan ändå alldrig klara ut de.. så satsa på wow

Nivå 2 · Novis

wow.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #11

Hmm... Ni verkar tycka att WoW är det bästa valet. Tackar alla för svar. (Fortsätt gärna att hjälpa mig)

Nivå 7 · Fuskare

Svår fråga, Dom tillhör ju inte samma genre. Men är du beredd att lägga ner flera timmar i veckan så är nog wow bästa valet, har du mindre tid så är fable bättre, även om det inte räcker så länge.

Wow är oändligt!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Wow är oändligt!

japp det är omöjligt att klara...

Ni har väl hört ryckten om att det var en kille dog för att spelat wow i 72 timmar irad (3dagar) untan att äta dricka eller sova... weird....

iaf det finns ett nygammalt ryckte att hav hadde 1 Aliance player lv 60 och 1 Horde och gjorde alla q på båda han hadde bara några få kvar så hadde han klarat alla (förutom speciella q för priest och sånt...) och ha dom...

jag säger "SKITSNACK!!!" inte en chance att på 3 dagar göra över 10.000 q den historien säger: JAG LJUGER!!!!

Nivå 2 · Novis

har lvlat 3 till lvl 60 nu så kan ganska bra alla questen på hordes sida och det e rent omöjligt min playtime när jag dingar 60 är runt 8 dagar och då ha jag bara power lvlat hela vägen så 3 dagar för att dinga två e rent omöjligt.

Nivå 4 · Lärling

han hadde redan dom lv 60 antar jag och föresten är det inte omöjligt rekordet är 17 timmar till lv 60 med en Aliance warrior (vet ej villken class) och då är det inte omöjligt att träna 2 st till lv 60 men däremot att först lv 2 lv 60 som tar 1 dag var söger vi och sedan göra 10.000 q och instance och upptäcka hela mapen på 24 timmar... skulle inte tro det...

Senast ändrad:

Finns en snubbe som levla sin gubbe till lv 60 på 37timmar typ. Bara powerlevla! Men han hade tränat och vant sig med alla quest!

24 Aug 2006
Nivå 2 · Novis

rekordet för att få upp en lvl 1 till 60 är 3 dagar :) men gissar att dem loggade ut tex om HS:en var på cooldown m.m :P

Nivå 3 · Lärling

Fable 2 de säger att de ska fixa hållbarheten och det kommer nog att bli svinkul, Wow kan du ju självklart också spela men varför först köpa ett spel och sedan betala för att köra de ? köp fable2 det tänker jag göra...

↗ till inlägget

rekordet för att få upp en lvl 1 till 60 är 3 dagar :) men gissar att dem loggade ut tex om HS:en var på cooldown m.m :P

Menar du 72timmar? Iallafall så är det inte det. Snabbaste jag sett är 37timmar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in