ICO THE KING Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Hur gör man så att sin server på CSS är uppkoplad hela tiden Kan någon hjälpa mig så jag slipper starta min server hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kladdis Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Köper en dator, kopplar in den med internet, lägger upp en deddi och voilá Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Med andra ord, din dator måste vara igång hela tiden med servern igång, easy as that! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kladdis Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Med andra ord, din dator måste vara igång hela tiden med servern igång, easy as that! Precis. Eller så kan du hyra en. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Hyra en för högst 20kr i månaden tror jag det var. Du kan få tag på typ 12kr :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg