Link93 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Hur gör man när man har flyttat in hos Dudley och ska flytta ut med en av hanns vänner??? jag behöver verkligen hjälp jag har provat med hjätte mycket :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Gå ut ur huset och gå runt lite så kanske du får något popup som förklarar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Du ska väl pratamkt med kompisen och sen kan du väl trycka på move out eller nåt sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 snacka med kompisen? Hur gör man när man har flyttat in hos Dudley och ska flytta ut med en av hanns vänner??? jag behöver verkligen hjälp jag har provat med hjätte mycket :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg