Bplay Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Jag har precis fått ett barn som går i skolan. Jag undrar hur man gör för att göra läxorna.. Har provat om de går med bokhylla, dator eller prata med dig själv eller förälder men hittar inte altenativet någon stans. Eller är det så att när han har läxor så kommer man att se det genom att han tar med sig böcker hem eller?
Nintendogs Yee Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Skrivet 27 Augusti 2006 Barnen tar med sig läxor hem (om du menar The Sims2), då trycker man på läxorna när du har barnet markerat och välj: Gör läxor. :lol:
Bplay Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Augusti 2006 Haha, jo jag hittade läxorna sen ^^.. De låg ute på gräset i mörkret ^^.. Haha!
CeZ Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Skrivet 28 Augusti 2006 Haha, jo jag hittade läxorna sen ^^.. De låg ute på gräset i mörkret ^^.. Haha! Precis som mina, då. :) Tänk på att "Kul" mätaren går ner väldigt mycket. Och köp ett skrivbord där dom kan sitta så lägger dom alltid läxorna där.
LMFAO Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Skrivet 28 Augusti 2006 Haha, jo jag hittade läxorna sen ^^.. De låg ute på gräset i mörkret ^^.. Haha! Ganska logist att kul mätaren går ner ^^
Sandis Skrivet 11 December 2006 Rapport Skrivet 11 December 2006 jag hatar när dom lägger läxorna på något skumt ställe för man hittar dom inte alltid :angry:
oddy Skrivet 11 December 2006 Rapport Skrivet 11 December 2006 Om man inte vill att kulmätaren ska gå ner lika snabbt varje gång ska mn låta en förälder hjälpa barnen med läxorna en gång.
hades_932 Skrivet 18 December 2006 Rapport Skrivet 18 December 2006 jag hatar när dom lägger läxorna på något skumt ställe för man hittar dom inte alltid :angry: Det kanske är menigen ;)
fuskisfuskis Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 ute i mörkret? Dom kanske vill slippa göra HAHA :lol: skaffa ett skrivbord så fixar det sig nog!
Rekommendera inlägg