Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 jag har HLTV models på mitt CS nu och jag tycker att det är skönare att lira med. Men är det bara för att man liknar alla stora grabbar som man har sett på film? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kladdis Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Näe, du spelar nog sämre, för ifall du ska iväg på nått LAN, och dom har orginal-models som regel, så är du ju ganska såld :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag går aldrig på några LAN, jag är inte så insatt direkt. Lirar mest public. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kladdis Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag går aldrig på några LAN, jag är inte så insatt direkt. Lirar mest public. Då är det lugnt, men tycker endå att det är skönare utan HLTV-models, körde med det ett tag, men tröttnade. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Jag kanske också tröttnar, vem vet? Men än så länge gillar jag det. Redigerat 23 Augusti 2006 av R4av3N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg