Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Har nån testat XBox-CS nån gång eller? Det är nog den störta tabben som de har gjort <_< Jag undrar om nån har spelat det live också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag har provat det. Var riktigt tråkigt. :( Hatar att köra mot bottar eftersom att man vet vart de alltid går. >.< Trodde att man kunde köra uppdrag så att det skulle bli lite mer spännande. Tex ha ihjäl hela moståndarlaget inom 2 monuter eller något, men det fanns inte. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Ja, det stämmer. botarna är jättelätta. Men det är roligt att spela för att det är lätt att bursta bra med colten XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuXoS Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Det är roligt i omgångar. det ni sa om var de går jag säger bara noobs :gitarr: , spela på det svåraste så får ni se eller kan ni ju alltid spela live (lite roligare) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Cs är aldrig roligt mot botar. Vad kostar Xbox live? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jo jag har spelat det och det är inte så roligt, spela det bara 1 gång sedan tröttnade jag direkt på det. Jag håller mig nog till FIFA Street ett tag till. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jo jag har spelat det och det är inte så roligt, spela det bara 1 gång sedan tröttnade jag direkt på det. Jag håller mig nog till FIFA Street ett tag till. =D Men snälla lägg av nu för i h*lvete............ Du vet vad jag menar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Cs är aldrig roligt mot botar. Vad kostar Xbox live? 599 kr/år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Det var ju inte så farligt. Det är bara att koppla till in en nätverkkabel eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonicSucubus Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 nej. förs måste du köpa xb live, då får du en kod. sen stoppar du in nätverkskabeln sen trycker du på create account (nåt sånt) då får du fylla i frågor. sen skriver du in koden sen e det bara att spela! obs!!! du elr din mamma elr någon måste ha visa kort elr något annat liknande. min gamertag på xbox live är SonicSucubus. om du skafar det ska du köpa bf2:mc. bye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg