Salzalada Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Jag klarade ut Fable för ett tag sen (Besegrade bossen, men inte samla ihop alla saker) och har sedan dess letat efter ett nytt RPG att spela. Jag kollade runt på internet och hittade en hel drös med titlar: Jade Empire [Klarat] Fallen Kingdoms Dynasty Warriors 5 Gauntlet: Seven Sorrows Gladius Black Stone: Magic & Steel Baldur's Gate: Dark Alliance 2 Nightcaster Resonance The Elder Scrolls III: Morrowind The Bard's Tale Jade Empire var ett väldigt enkelt och kort spel, men mycket roligt. Dock är det väldigt tråkigt att de har blandat magi med vetenskap så som flygplan och dyl. Fallen kingdoms verkar vara den bästa, men Jade Empire och Gladius verkar också vara väldigt roliga. Aja, om ni söker RPG så kan ni ju kolla de spelen. ^^ Redigerat 5 September 2006 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 om man kan tänka sig något som inte är "medeltid" så är Star Wars: Knights Of The Old Republic ett måste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Är inte Oblivion att tillföra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 finns inte till xbox men till 360 =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 om man kan tänka sig något som inte är "medeltid" så är Star Wars: Knights Of The Old Republic ett måste Jag tycker att RPG ska vara "medeltid" eftersom att magi oftast hör till RPG. Magi passar inte i framtiden precis... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 No but it´s the force we are talking about here =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 blir ändå inte samma sak, RPG handlar om svärd, magi och rustningar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Rustningar kvittar. Trollkarlskläder duger fint. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 nae anser ändå att kotor-spelen är två av de bästa rpg-spelen som finns till xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Instämmer till fullo :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Jag har spelat igenom Jade Empire och det var sådär. :/ Väldigt kort spel, men mycket roligt. Kostar 129 kr på webbhallen, och det är värt de pengarna. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuXoS Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 jag tyckte inte att jade empier var roligt alls.(Men det e ju min åsikt) Jag har funderat på att köpa Fable men vet inte om det e bäst att vänta till Fable 2 kommer ut. Det kommer kanske bara till 360 men vem vet??? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg