GaaraOwnz Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Hej, jag undrar bara om någon vet hur man får ruby och saphire för att fixa network grejen i one island på pokemon firered :P Snälla svara! blir jätte tacksam :) Jag ger nåt till den som svarar bäst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 asså jag vet inte exakt men de två finns nånstans på de andra öarna. en ligger uppe på mt. pyre tror jag lr vad berget heter där på ena ön den andra har jag ingen bra koll på längesen jag fixade det där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Var i Mt.Ember ? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fusk_kollare1 Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) :zzz: Redigerat 25 Augusti 2006 av fusk_kollare1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Västra sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) Nej, det är en grotta som Team Rocket blockerar. Det står i detta ämne: http://www.fuska.se/forum/Hur_Du_Kommer_Ti...and-t64315.html OBS! Det står bara om hur man får Ruby. Redigerat 30 Augusti 2006 av Overraild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg