0boy Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) kolla in våran hemsida: http://0boy.spikad.se/ ! kolla in mig på "om oss" jag heter schneak där. kolla även om du vill joina! Redigerat 2 September 2006 av 0boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 vad är det för klan?... seriös? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 ja, den är seriös. om du klickar in på hemsidan kan du läsa lite ;D men iaf så är det någe knas med 0boy.3w.se som ska vara egenterligen men iaf så är den hostad på spikad nu. det är därför det står 0bot.3w.se JO NU FUNKAR DET!! :D halleluljah! 0boy.3w.se* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Lessen att säga det, men den här "Clanen" verkar inte så väldigt bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 asså jag kanske kan få en test tid..? för jag spelar lika mycket source som 1.6 liksom och jag vill inte vara tvingad att kröa vissa tider och vissa spel :o.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag joinar gärna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag joinar gärna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 skicka pm eller mail till mig, min mail adress finns under "ansök" Xiler: Vi spelar inte clan matcher än eftersom vi inte har så många medlemar. men senare, DÅ j*vlaR! :D Xiler: och jo! en test tid. kanske det ;) du jag och R4av3N tar några rundor på någon liten bana,hmm, när kan det bli bra. äch. vi tar det nån bra tid bara. skicka ett pm när jag är online och du har tid så kan vi lira. men jag är nästan alltid online iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 ok men jag e nog itne så bra i 1.6 i början, för jag spelar mest source, men jag tycker båda är typ lika kul så jag komer inte bara köra source sen liksom. adda Xiler_92 i "friends" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 kan jag få joina? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak684 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 jag kan gjärna va med i klanen jag Adda mig på msn så kan vi snacka lite jag hter [email protected] på msn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 10-15 år och du är 16 men ett undantag eftersom du är medlem på fuska. sak addda strax, men jag är hos en kopis nu o hans msn är cp alla får vara me som uppfyller kraven på sidan skicka bara pm till mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg