Engag`N Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Ehm, jag skulle inte vilja klanen om jag inte sett hur ni spelar. Föresten är det inte bara att säga Jag joinar din klan. rekommedar att se hur dom spelar innan man joinar deras klan. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 försästen så är det nytt namn nu :) ILectric.team sidan är inte hostad än.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 10-15 år och du är 16 men ett undantag eftersom du är medlem på fuska. sak addda strax, men jag är hos en kopis nu o hans msn är cp alla får vara me som uppfyller kraven på sidan skicka bara pm till mig! LOL,är typ inte åldersgränsen för CS 16 :lol: (Egentligen men ingen verkar bry sig ^^) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 två medlemmar ok :lol: när ni har lite mer folk i klanen så kan ni möta RastaManForce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jordens mest oseriösa, sämstskötta och totalt dömda klan. Jag trodde att det var seriöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg