Gäst Pcplayer Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 det spel ser väldiggt kul ut och jag tänkte köpa de när de kommer ut men jag undrar om det komemr va nån månads kostnad på multiplayer läget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 jag har för mig att det var 228 eller 182.. Minns inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 nån som är säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag vet vart man kan få tag på Dark messiah multiplayer Beta ! Men det är ett par saker som du måste ha först . T.ex Steam , ett bra grafik kort samt ett bra videokort och en bra data förståss :blink: ---------------------------------------------------------------------------------------------- Jag har både single player demot , och multiplayer betan.. Om du vill ha multiplayer betan gå in på följande: Gaming only ,STEAM «och bli medlem. ---------------------------------------------------------------------------------------------- OBS! Multiplayer Betan stänger snart eftersom att spelet kommer snart ut . /AkerOne :medieval: Om du vill veta mera adda mig genom oggehoffer@hotmail.com PS.Om du inte hittar sidorna sök på google :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.