BuckeN Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Ska börja lira Ryl2.. kolla in ---->här<---- jag kan bifoga en bild lite senare... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 ja den är rätt kul kom ihåg det var nån annan här i fuska.se som lirade är lv 33assasin ..du då? och vad e ditt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 har en defender på typ lvl 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Bara en fråga finns redan en sån tråd varför starta en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 (redigerat) jag är lvl 33 assasin och heter Jiazzei.... tror jag.. en fråga: kan jag bära två stycken enhands svärd sen `?? eller måste jag vara en annan class ?? Redigerat 27 Augusti 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 man måste vara warrior för att bära 2 enhands svärd som assassin kan man bära 2 dolkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Bucken kan du svara på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jag har en 20 Sorc på Hades en 29 ShadowOff på Poseidon Och en 35 Attacker På poseidon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Jag har shadowoff 24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 dark shadow: ingen aning:/ såg inte den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Shadowoff är n0ggs! Dom suger totalt i PvP och i PvE... KAn inte lära sig Camouflage och gör psycat dålig skada om man inte är stealthad och slår... HUR f*n ÄR MAN STEALTHAD OM MAN INTE KAN HA CAMOFLAGE!?!?!? Dumma j*vla Koreaner <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Är det bra grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.