GaaraOwnz Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Hej, jag undrar om någon vet hur man kommer in i den där dotted hole grottan i Six Island ? Jag vet att man ska cutta dörren men det står en gubbe ivägen..En scientis.t :( På GameFaqs står det inget om det här :( Det står bara att man ska cutta upp dörren. :( Om du inte vet hur man gör så svara inte.. :) Jag anmäler den som spammar i tråden till exempel " Min pokemon är cool " :P. Jaja snälla svara, jag ber dig! Jag betalar ett byt användarnamn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Har du gett Rubyn och Sapphirn till Celio?Om du inte har gjort det så kanske det är därför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 zebran det är där man får shaffiren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Oookej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 om du har fixat ett lösenord?så ska du till wearehouse(stavning?) ..team rockets bas..så säger han att du ska ha ett till lösen ord sen ska du dit och använda cut :D vad jag kommer ihåg gjorde jag så :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Du måste först åka till 4 island och slåss mot team rocket i is-grottan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg