Findus Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 I min hast att bli medlem på fuska.se så skrev jag in fel årsdatum finns det något sätt att ändra så att jag får skriva in rätt år ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 (redigerat) Skicka ett PM till admin här på sidan med ditt medlemmsnummer och dina korrekta uppgifter. Alltså när du egentligen föddes, vilken månad och datum och så. Eller så kan du ju skicka ett mail till [email protected]. Redigerat 25 Augusti 2006 av Dolphin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Skicka ett mail till [email protected] och ange dit användarnamn, medlemsnummer samt vad som ska ändras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Tror du han behöver veta det 2 gånger ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 §1.25. Låst. Läs du 2 första inläggen hur du gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg