www.flegion.reklam, alla lv 60's har börjat köra ZG och snart ska vi göra det tuffare med PVP raids osv.
Vad Heter Eran Guild?
:lol: Forsaken Legion är det nog inget fel på, min guild heter Outlaw Immortalz på Burning Legion, vi tar bara in lev 60s,
har klarat Onyxia MC(Ragnaros) Ahn'Quiraj 20 ( Ossirian ) ZG ( Hakkar )
och sådant, har inte varit inne jättemycket för jag har slut på pengar, men är ganska säker på att vi har börjat farma Ragnaros & co och börjat med
BWL/AQ40
hehehe.... Längtar fett till Naxxramas :lol:
Dags och fixa Tier2 för Naxxramas :D
↗ till inläggetInte populär? Massor vill bli medlemna för att vi brukar raida Crossroad, ThunderBluff, och campa hos Undercitys Zeppelin sen så stormar vi in.
Chilla, bråka inte om era guilder! :angry:
Great Days Of Alliance/heter min Guild som jag är medlem i
<Eta kebab>
Nej..
<Three Spires> ärligt..
<The Dark Sphere>
Swedish Elite
<Spandex Commandos> Enbart en Zul'Gurub guild... Men igår lämnade typ 20-25 stycken så ja tror guilden kommer disbanda snart...
thousand thunder
<red Angels> ZG, AQ20, MC och första bossen i BWL.
↗ till inläggethmm vad heter din gubbe? sett tusen Outlaw Immortalz members :D:lol: Forsaken Legion är det nog inget fel på, min guild heter Outlaw Immortalz på Burning Legion, vi tar bara in lev 60s,
har klarat Onyxia MC(Ragnaros) Ahn'Quiraj 20 ( Ossirian ) ZG ( Hakkar )
och sådant, har inte varit inne jättemycket för jag har slut på pengar, men är ganska säker på att vi har börjat farma Ragnaros & co och börjat med
BWL/AQ40
hehehe.... Längtar fett till Naxxramas :lol:
Svensk PvE guild Kär och galen på servern Ahn'Qiraj
Hela AQ20, hela ZG,hela MC,första bossen i BWL,första bossen i AQ40 och ofc onyxia ; ) som vi har tagit
Vi blev krossade av Vael :o Alltså andra bossen i BWL.
Vi blev också ganska ägda på Vael men sen efter några gånger när vi har fått in taktiken och massa FR så tog vi han
Jag va med i en guild som hette (the hated people) :S
raida crossroads = massor av DK
↗ till inläggetInte populär? Massor vill bli medlemna för att vi brukar raida Crossroad, ThunderBluff, och campa hos Undercitys Zeppelin sen så stormar vi in.
Vi har inte börjat med DK än. Men vi gör det för att få bra rank sen så ska det bli både PVP/PVE guild. Vi satsar på mycket.
är inte med i nån guild förjag har inte ens nånn gubbe (för att min kusin raderade den)
Sa du inte att du inte hade spelet och inte fick köpa :o?
jo men jag hade en gubbe på mis kusins account