Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Vart skaffar man mer röster än Microsoft Sam? Måste finnas mer efter som man kan scrolla bland röster(Microsoft sam är den enda i listan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Det undrar jag också faktiskt, fast han e också kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Om du har något av de senare Officen går det att köra in 2-3 nya röster från skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Om du har något av de senare Officen går det att köra in 2-3 nya röster från skivan. K har bara office 2000 lolMen iaf hittade några röster här http://www.jhepple.com/fxtxttalker.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 jag testade att ladda ner röstera från den sidan, men dom kommer jue ändå inte upp O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 De där Mike o Mary är de som följer med office har jag för mig...de borde fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 det var dom jag laddade ner, fast dom kom inte upp :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Nej..sorry...mindes fel. Rösterna som följer med office är LH Michelle och LH Michael. Kollade nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 tror faktiskt inte att det går ladda ner fler röster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 jag har den bästa av alla! Man kan skriva det och sen ladda ner det! :) Länk: http://www.research.att.com/~ttsweb/tts/demo.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 jag har den bästa av alla! Man kan skriva det och sen ladda ner det! :) Länk: http://www.research.att.com/~ttsweb/tts/demo.php Tack! Kan enterligen göra mer egna headshot ,ultra-kill ljud mm nu !Och egna filmer O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 haha, Charles äger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.