Aegzor Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Asså, vi har haft dator sen Windows 95 kom ut. Så på dator var mitt första spel Bygg bilar med Mulle Meck. (mitt absolut första spel i hela mitt liv, dom följande kommer jag inte ihåg ordningen på) På Playstation: vet inte, vi fick med 300 brända spel (det är chippat). På Nintendo 64: Zelda: Ocarina Of Time På Playstation 2: Burnout 3: Takedown, Hitman 2 På Gameboy: Pokémon Blue. På Nintendo DS: Super Mario 64 DS På Sega Mega Drive II: Jungelboken, och en del andra vanliga spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Det var nog Doom 2 :wub: jag spelade de jättemycket när jag var liten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Mja...Måste nog vara Mulle meck bygger bilar.Jag har faktist kvar det än någon stans, spelar dock aldrig det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Om jag inte minns fel så var det super mario 64 till n64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) alfons åberg eller mumin trollen till pc :D Redigerat 21 November 2006 av FireSeagul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 När jag tänker efter så var det första spelet som jag spelade DX-Ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hype Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) På Playstation: Bomberman På Nintendo 64: Banjo Kazooie På Playstation 2: GTA San Andreas På Gameboy: Kirby's Dream World På PSP: GTA Liberty city stories På Sega Mega Drive: Super Mario På Xbox: Top Spin På Xbox 360: The elder scrolls IV: Oblivion På PC: Theme Park World xD Redigerat 21 November 2006 av Hype Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 mitt allra första spel var super mario 64 :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg