catarina Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 En liten dum fråga kanske.. Jag har ett litet problem.. hur sparar man på zelda i början när man är den lilla "träfiguren" får ju spela om varje gång.. Det måste ju finnas ett sett.. Snälla hjälp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 va'fö går du inte in på st6art och kolar längst upp så står det save tryck på den knapen med den färgen och tryck ok så savar den låtden stå tills den är klar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 du måste få tillbaka ocarinan. gå till norra clock town. där finns en stor grotta, gå in i den å ställ dejj mitt i pölen. fairyn där kommer be om din hjälp. gå nu till laundry pool. där kommer det finnas en fairy som flyger omkring. ta den å gå tillbaka till grottan. nu kommer du få magisk energi. gå ut från grottan så ser du en kille som försöker paja en ballong. pajja ballongen å prata med killen. nu kommer du leka en lek med killarna. två finns i norra clock town, två finns i östra clock town å en finns i västra clock town. sen får du ett lösenord av killarna. (lösenordet e olika i alla spel...) kom ihåg lösenordet!!! gå till östra clock town. där finns en liten kille med en gil mössa som står i en liten gränd. ge honom lösenordet. gå tills du kommer till den gamla gubben å teleskopet. kolla i teleskopet å zooma in klocktornet. då ser du majora å nått som faller ner från månen. hämta det som föll ner från månen. gå tillbaka till clock town. prata med deku scruben i södra clock town. han vill ha grejen som föll ner från månen. ge den till honom. då drar han därifrån å du kan använda blomman till att komma till de stället som det finns en hjärtdel. såt där tills det bli midnatt på tredje dagen. gå upp. använd z-targeting å skjut en bubbla på honom. då tappar han ocarinan. ta den. då kommer du lära dejj song of time. spela song of time för att vrapa tillbaka i tiden. *spel sparat* gå in i klocktornet å snacka med försäljaren... använd oxå ugglorna om du vill spara, men du måste använda ditt svärd på dom först... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ok tack.. då ska jag testa det:-) Tack för snabba svaret // mvh catarina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 nu har jag kommit in i första templet, är i ett rum med en massa sköldpaddor, hur tar man död på dom??? har testat allt jag kommer på men ändå så går det ändå inte.. vad ska jag göra snälla hjälp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 du ska hoppa in i en blomma...sen när de kommer över dig så ska du skjuta dig iväg så du träffar deras mage...annars kan du använda Deku nuts från Luften då dör de också...gör det 2 ggr på varje sköldpadda så dör de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 man kan även använda bomber så dom hamnar på rygg å använda svärdet på deras mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 om man köpt bombsäcken ja...vilket jag inte ade gjort då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 hehe, jag hade till å me fixat bombmasken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 mmm...bomb masken hade jag nog då också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Den här bomb keg hur ska jag få den till den stora stenen i milk road :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 du måste först klara Goronens prov...du ska spränga stenen högst upp som täcker Goron racet...sen när du gjort det kan du köpa den från Bomb shop i Clock town om du är en Goron link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg