purjo Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 thx! ja har kört med både FF å IE..men nu kommer jag använda FF mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 :o den var ju grymm, tycker ibland att det går långsamt men aldrig mer :D går det snabbare vid nerladdningar också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Hade tänkt göra detta manuellt men har aldrig orkat. Om någon inte har laddat ner det än eller inte har FF så rekomenderar jag verkligen det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Själv håller jag mej till gamla Internet Explorer.. Nej, det är annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Tack så mycket :) jag bytte ganska nyligen till FF från IE, och hitils har jag varit nöjd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Hur funkar programmet egentligen? Ändrar den inställningar i FF eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelame Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Shit, det går ju assnabbt XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 har haft firefox fast på mig går det lika snabbt hela tiden allt kommer direkt när man klickar :) fast går inte alls bra när någon här hemma laddar ner :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Salzalada:Programmet ändrar din config fil, om du vill ändra den själv så skriver du "about:config" utan " i navigeringsfältet där man skriver adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Men med FF kan man inte gå in på vissa sidor :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 (redigerat) Riktigt schysst!! :cool: Det går rätt mycket snabbare nu. Det är för att folk inte följer webbstandarder utan bara optimerar för Explorer. Detta kan man dock råda bot på genom att ladda ner plugin-programmet IE tab eller liknande till Firefox. Då kan man köra Explorer i firefox. Sälvklart använder man det bara när man måste. Detta plugin, och många andra sköna, finns på denna sida: https://addons.mozilla.org/firefox/ En sak till som måste sägas, lite off-topic, om FF. FF är ju på svenska (om man har valt det) och då är allt översatt. Även det som inte borde översättas. Man kan t.ex. hitta inställningar för Kakor... Redigerat 29 Augusti 2006 av ouagadougo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Salzalada:Programmet ändrar din config fil, om du vill ändra den själv så skriver du "about:config" utan " i navigeringsfältet där man skriver adressen. Har redan ändrat i Configen och det gick lite snabbare då. Men nu när jag kör programmet också går det überfort. :o Tror nog inte att den ändrar i configen, måste varta något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.