Sekan Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 kan man låsa upp någon känd karaktär från filmerna??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 inte vad jag vet, man kan väll bara spela som en egen karaktär man gjort? annars kan man spela som Boba Fett i multiplayer vet jag B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 inte vad jag vet, man kan väll bara spela som en egen karaktär man gjort? annars kan man spela som Boba Fett i multiplayer vet jag B) Man kan väl spela som alla möjliga i multiplayer? I singleplayer tror jag du måste vara en av dom som går att välja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 jag har bestält spelet men går man med W S A D eller piltagenterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 japp, man styr och slåss som på vilket annat spel som helst B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Tree Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Finns det en trea??? I tvåan kan man låsa upp luke och lando Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.