Bplay Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Om man jämför the sims 2 med ettan så är det så mycket mer välutvecklat och de har verkligen försökt tänka på allt. Men kommer ni på något som ni tycker saknas? Jag kom på en sak. När man firar födelsedagar etc, varför har inga gäster presenter? Det hade ju varit jätteroligt om man fick det oxå :) Säg din åsikt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Väder saknas ju... om man inte har nattliv förstås. Sen så saknar gästerna rejält med IQ. En gång åt dem min mat som jag redan hade börjat äta på. En annan gång tog någon ett bubbelbad. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Det skulle vara skoj om man kunde ha husdjur också... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Det skulle vara skoj om man kunde ha husdjur också... :visslar: det kommer i nästa expansion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Väder saknas ju... om man inte har nattliv förstås. Sen så saknar gästerna rejält med IQ. En gång åt dem min mat som jag redan hade börjat äta på. En annan gång tog någon ett bubbelbad. :blink: Jasså finns väder i nattliv? Så coolt.. eller inte.. bryr mig itne så mycket om den delen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) Väder saknas ju... om man inte har nattliv förstås. Sen så saknar gästerna rejält med IQ. En gång åt dem min mat som jag redan hade börjat äta på. En annan gång tog någon ett bubbelbad. :blink: seriöst? :blink: mina gäster tar iaf. aldrig bubbelbad när dom är hemma hos mig... Redigerat 3 September 2006 av Cooliz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Man kommer att göra ett spel däre man kan ha husdjur. Du kan göra egna raser och anat gå in på www.sims2.se Där kan du se filmer om the sims 2 djurliv! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Väder saknas ju... om man inte har nattliv förstås. Sen så saknar gästerna rejält med IQ. En gång åt dem min mat som jag redan hade börjat äta på. En annan gång tog någon ett bubbelbad. :blink: Det var någon sorts bugg. Jag ringde efter en trädgårds gubbe (har spelet på finska vet inte vad det heter på svenska) och så kom det typ 50 såna. Som sagt tog någon ett bubbelbad och så tog dem sönder TV:n. (det va bara en som gjorde jobbet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 man kan väll inte ha väder i nattliv? jag har det och d är bara natt och sol... :blink: kolla i mitt ämne som heter "The sims 2 Reality", det är typ samma ämne.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hannahk Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 det finns något man laddar ner. då kan man ha väder i nattliv :cool: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 jag tycker det skulle vara kul om man kunde ha snö. och gå ut och åka pulka, och typ bygga snögubbar och snö kojor. och bastu och jag tycker dom börde göra en ny expansion där man åker på setmester, sol semester eller skidsemester. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg