Hoppa till innehåll

Vad Saknas?//The sims 2


Bplay

Rekommendera inlägg

Om man jämför the sims 2 med ettan så är det så mycket mer välutvecklat och de har verkligen försökt tänka på allt. Men kommer ni på något som ni tycker saknas?

 

Jag kom på en sak. När man firar födelsedagar etc, varför har inga gäster presenter?

Det hade ju varit jätteroligt om man fick det oxå :)

 

Säg din åsikt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väder saknas ju... om man inte har nattliv förstås.

Sen så saknar gästerna rejält med IQ. En gång åt dem min mat som jag redan hade börjat äta på. En annan gång tog någon ett bubbelbad. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väder saknas ju... om man inte har nattliv förstås.

Sen så saknar gästerna rejält med IQ. En gång åt dem min mat som jag redan hade börjat äta på. En annan gång tog någon ett bubbelbad. :blink:

 

 

 

Jasså finns väder i nattliv? Så coolt.. eller inte.. bryr mig itne så mycket om den delen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väder saknas ju... om man inte har nattliv förstås.

Sen så saknar gästerna rejält med IQ. En gång åt dem min mat som jag redan hade börjat äta på. En annan gång tog någon ett bubbelbad. :blink:

 

seriöst? :blink: mina gäster tar iaf. aldrig bubbelbad när dom är hemma hos mig...

Redigerat av Cooliz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väder saknas ju... om man inte har nattliv förstås.

Sen så saknar gästerna rejält med IQ. En gång åt dem min mat som jag redan hade börjat äta på. En annan gång tog någon ett bubbelbad. :blink:

 

Det var någon sorts bugg. Jag ringde efter en trädgårds gubbe (har spelet på finska vet inte vad det heter på svenska) och så kom det typ 50 såna. Som sagt tog någon ett bubbelbad och så tog dem sönder TV:n. (det va bara en som gjorde jobbet)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker det skulle vara kul om man kunde ha snö.

och gå ut och åka pulka, och typ bygga snögubbar och snö kojor.

och bastu och jag tycker dom börde göra en ny expansion där man

åker på setmester, sol semester eller skidsemester. :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...