Winnder Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 här är en bra gammal film , RE 4 , http://video.google.com/videoplay?docid=76...resident+evil+4 42 minuter! jag tycker den är rolig! :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 42 Minuter? Såg några stycken iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Bra handling och det händer mycket saker i videon. Berättarerösten i videon är jättebra och pratar lagom snabbt och tydligt. Det finns bra inslag av musik i videon och roliga scener dessutom i emellanåt. Jag orkade dock inte riktigt kolla färdigt på hela filmen då jag har andra saker att göra. Men kort sammanfattning, händelserik video med bra musik/effekter. Betyg 4/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.