ouagadougo Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Tänkte höra lite hur många konsertsugna hårdrockare det finns på forumet. Vilka konserter har ni inplanerade i höst? Själv har jag följande: Blind Guardian 24/9, Stockholm Sabaton 7/10, Örebro (eventuellt 2/11 i Gävle) Dragonforce 27/10 Stockholm och sist, men absolut inte minst: Iron Maiden 17/11 Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Nä ska på en mysig liten tillställning om någon månad med ett flertal personer ifrån Meshuggah; Arch Enemy och Cradle of Filth kommer att uppträda med sina instrument. Riktigt riktigt trevligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Någon som vet om In Flames ska spela någonstans i Sverige i höst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 In Flames hade i mars. Blir nog nästa år igen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Ironmaiden, skulle vara här ja. Och sedan kommer nog Babyshambles komma hit igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Någon som vet om In Flames ska spela någonstans i Sverige i höst? Dom kommer ju iofs att vara med i Unholy Alliance 16/11 i globen (dagen innan Iron Maiden). Såvida deras framträdande inte blivit inställt, som deras konsert som skulle vart på lördag blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 (redigerat) Nån som vet om Cradle of Filth ska spela nånstans? :rolleyes: Redigerat 29 Augusti 2006 av Skellington Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 In Flames hade i mars. Blir nog nästa år igen ;) F*n, jag som skulle vilja se dem. Annars kanske de kommer på Sweden Rock 2007. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 (redigerat) In Flames hade i mars. Blir nog nästa år igen ;) Du missade verkligen något ;) Det är dock svettigt och man blir typ krossad om man trängs mitt i folkmassan :P Redigerat 29 Augusti 2006 av ENGULBanaaAaAaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Men det är iofs halva upplevelsen på en konsert, att bli krossad av folk med liknande intressen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Mjo, men man blir lite skrämd när man var typ 1.60 lång och resten var 1.80 :P. Har dock växt nu, så nästa gång får jag mosa någon som är 1.60 lång ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Sen ska jag kanske på The Flower Kings. Progressive metal/rock med Daniel Gildenlöw (PoS) som deltar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.