Winnder Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Vet någon vart man kan ladda ner "talande tangentbord"? det skulle vara kul o ha :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Ladda ner ett talande tangentbord? Förklara dig en aning tydligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Ett tangentbord kan inte tala xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Det är ett program ( kanske skulle lagt detta ämnet i grafik o programering =O) som jag vill ha , typ när man klickar P så hör man En röst säga P o.s.v , Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Windows har ett sådant program inbyggt men jag minns inte hur man kom till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Windows har ett sådant program inbyggt men jag minns inte hur man kom till den. Kontrollpanelen->Tal där finns det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Microsoft Sam? här är en bra sida också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Du kan kolla i dowload.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.