Gäst Grenade Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 (redigerat) Jag har länge undrat hur man roterar, rör i sidledes och uppåt de kanoner som finns på respektive bombflygplan i Combat Flight Simulator 3. Skulle vara evigt tacksam för svar :) Redigerat 11 September 2006 av Grenade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Först kan du kolla i "Kontroller" om det finns nåt sånt sen kan du ju testa wasd-"upp""Ner""Vänster""Höger" eller 8462 på Num-Pad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) Jag har kollat efter det och tittat men det händer ingenting så därför undrar jag om någon vet hur man gör. Jag har testat alla knappar =(. Och jag har tittat om det går att ändra inne på Options någonting, har försökt men det händer ingenting. Redigerat 30 Augusti 2006 av Grenade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.