vampire_87 Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jag undrar hur man får tag på den sista ingrediensen till Snapes lektion nr. 1... skalslangsskinn eller vad det nu heter,,, jag har testat alla rum och massor men jag får allt annat förutom just den ingrediensen... svara fort tack :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 man ska väl hjälpa hagrid med dom där maskarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vampire_87 Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 man ska väl hjälpa hagrid med dom där maskarna? Jag har ormtänder och skalbaggsögon men inte den sista ingrediensen... hur och var får man tag på den??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 den sista ingrediensen måste man smyga sig ner till fängelsehålorna för att få tag i. den finns i snapes lager! P.S. Har klarat spelet så har ni nån mer fråga bara fråga!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vampire_87 Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 den sista ingrediensen måste man smyga sig ner till fängelsehålorna för att få tag i. den finns i snapes lager! P.S. Har klarat spelet så har ni nån mer fråga bara fråga!!! :D Och hur gör man det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg