Jag tog nog kontakt i tredje graden.
Bästa Katastrof Film!
Har bara sett Day After Tomorrow av dom xD
men jag tror dom andra är bättre
Världarnas Krig av de där.
Knappast day after tomorrow. V för vendetta lätt B)
:meddum:
V För Vendetta kanske inte är en Katastrof film utan mer ett Politiskt/Socialt problem. :) Men filmen är hur go som helst.
V for Vendetta var riktigt bra
Värdarnas Krig helt klart, en av de bästa Action/Katastrof-filmer som gjorts. =)
Jag gillar spelet Day After Tomorrow bäst av de där alternativen. Day After Tomorrow har ett så skönt drama/handling och är samtidigt spännande. Det är helt klart en given favorit i samlingen. =)
Jag tycker Day after tomorrow är lika bra som världarnas krig men jag rösta på världarnas krig
↗ till inläggetMjo, men det fanns ju med som alternativ ;):meddum:
V För Vendetta kanske inte är en Katastrof film utan mer ett Politiskt/Socialt problem. :) Men filmen är hur go som helst.
V för Vendetta lätt!
finns ingen bättre film jue!!
å världarnas krig är en av dem sämsta filmerna jag har sett tror jag..
Håller med, jag tyckte den var skitkass.
@Soffan: V för Vendetta kan också dolkas som en lite katastroffilm även om den också handlar om politik, för V planerar ju att spränga parlamentsbyggnaden i luften. =)
↗ till inlägget@Soffan: V för Vendetta kan också dolkas som en lite katastroffilm även om den också handlar om politik, för V planerar ju att spränga parlamentsbyggnaden i luften. =)
Katastrof menas att det är en negativ sak som händer. Det händer det väl inte i V För Vendetta.
Men nog om det nu.
V For Vendetta är en riktigt bra film..!!
Världarnas krig.
Världarnas krig självklart.
Blir ju en jäkla katastrof på den filmen. ;D
och vad hände med fåglarna? >: (
Katastroffilm = typ en film som handlar om en båt ute på havet en svinstormig natt?
Katastroffilm = en film med Matthew Perry.