BuckeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 www.webhallen.com Spel>PC>Demo... där finns demon att ladda ner och njuta för alla som vill testa det,.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Just Cause sög tyckte jag. Då föredra jag att du ska köpa Saints Row. Väldigt roligt och underhållande. Berätta mer, varför var det dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 jag kommer nog köpa både saint´s row och just cause tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Just Cause sög tyckte jag. Då föredra jag att du ska köpa Saints Row. Väldigt roligt och underhållande. Jag tycker att Saints Row har primitiv grafik Och sen blir man så trött på hela ghetto prylen. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 precis det du skrev har jag läst nånstans ^^, . men jag tycker grafiken ser skitsexig ut och jag har inte tröttnat på allt mattafacka och niggah riktiggt än :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag håller med Filiandor om att just cause var dåligt, men polisbilarna var fina om dom ska likna glassbilar... det är ful grafik och jobbiga kontroller+skumma bilar.... och det ser inte kul ut om man skuter ihjäl någon som sitter i en bil.... Dom öppnar ju dörren och lägger sig helt raka, ser jätte fult ut.... Nej.... jag väntar till bättre tider.... och bättre tider är när GTA 4 kommer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 visst, jag tar både saint´s row och gta4 för jag pallar inte vänta ända tills gta4 kommer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 precis det du skrev har jag läst nånstans ^^, . men jag tycker grafiken ser skitsexig ut och jag har inte tröttnat på allt mattafacka och niggah riktiggt än :P Ja, det är klart att du har läst det någonstans för jag läste det i en tidning. :P Jag delar samma åsikt som tidningen så därför skriver jag så. Dem uttryckte sig bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 tja det var la okej, men bara fem minuter för en igenomspelning och så stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 du kan vlä inte ha klarat ut hela spelet på fem minuter=? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 demot är bara så långt, tills skymningen komemr är det la typ det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Det kommer till affärerna om 6 dagar ( nästa fredag ) ^^ Leth Köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.